La Fundació Manuel de Pedrolo

La Fundació Manuel de Pedrolo és una entitat sense ànim de lucre que té per objectiu recuperar la memòria de la figura i obra d’aquest escriptor català universal, la custòdia de la seva obra, l’aprofundiment en el seu estudi i màxima divulgació. Així mateix, la Fundació, fidel a l’esperit pedrolià, promou la defensa de la cultura, llengua i nació catalanes i la necessitat d’una nova literatura catalana compromesa, sempre al servei de la llibertat i amb un alt concepte del civisme i la capacitat crítica.

Per què fer-se amic de la Fundació?

La Fundació es dirigeix en general a tot un públic motivat per la lectura de la literatura contemporània i en especial en sigui un apassionat de l’obra pedroliana en qualsevol dels gèneres que va escriure. Des de la Fundació col•laborem amb estudiosos (universitaris, ensenyants, periodistes,...) i sectors del món editorial i de la indústria cultural, interessats en aprofundir constantment en una visió critica de la seva obra impulsant projectes, organitzant conferències, exposicions,...I en general, perquè a través de la figura d’un intel•lectual de la talla de Manuel de Pedrolo, insubornablement compromés amb el seu país, és un referent per al conjunt de sectors socials i ciutadans compromesos en la lluita per la normalització de la llengua i cultura catalanes i la defensa de les plenes llibertats nacionals dels Països Catalans.

Avantatges de l’amic de la Fundació Manuel de Pedrolo

• Accedir periòdicament a informació de les activitats i projectes de la Fundació i d’altres activitats culturals d’interès general, a través d’un Butlletí digital.
  • Rebre gratuïtament cada any un obsequi encarregat expressament per la Fundació relacionat amb l'obra pedroliana.
  • Descompte d’un 30% dels llibres de la Biblioteca Manuel de Pedrolo, de la col•lecció “Muixeranga” d’Edicions El Jonc.
  • Descompte d’un 15% de qualsevol llibre d’Edicions El Jonc.
  • Trobades i activitats lúdiques gratuïtes pels Amics de la Fundació.

Descarregar Butlleta