01-07-2012

Lliurament del guardó 7 Lletres 2012 al Paranimf de la Universitat de Cervera

El proper dissabte 7 de juliol  se celebrarà  la Nit literària 7 lletres  en el Paranimf de la Universitat de Cervera la Festa de cloenda de les activitats literàries 7 Lletres 2012  i Acte de lliurament del guardó de la 7a edició del Premi literari "7 Lletres. ElPremi literari i més coses". Durant la festa el jurat donarà a conèixer el guanyador o guanyadora d’aquesta setena edició.

Per a l’ocasió s’ha previst d’obsequiar exemplars als assistents de l’edició  que recull la correspondència Pedrolo-Serrahima "Critica literària i debat religiós. Epistolari" (Pagès editors, 2012)  edició que ha anat a cura de Josep Poca-Gayà, estudiós de l’obra i biografia de Maurici Serrahima. Parlaments de representants d'entitats i autoritats, així con lectura seleccionada de diversos fragments de la coprrespondència entre Pedrolo i Serrahima. A la present festa assistiran alguns  dels guardonats en edicions anteriors i la filla de l'autor Manuel de Pedrolo, Adelais de Pedrolo.  Una degustació gastronòmica amb productes de la terra de la Segarra, servirà de colofó a la cloenda de la setena edició del 7 Lletres.