25-06-2012

Taula rodona sobre Josep M. Madern

Homenatge a Josep M. Madern i Taula rodona.  L'Auditori de Cervera  serà l'escenari el  proper divendres 29 de juny (19,30 hores) d'un merescut homenatge  a aquest escriptor segarrenc (cerverí) amb residència a Tàrrega, que el passat abril ens va deixar.

Madern va col•laborar en totes les edicions anteriors del 7 Lletres i que a la vegada ens va ajudar a donar ressò a les nostres activitats. El recordarem llegint algunes de les seves aportacions. La Taula rodona estarà moderada per  Xavier Garcia. Madern va conrear el periodisme i en el camp pròpiament literari va excel·lir en el gènere de la novel·la, com és el cas d'Els assassins ingenus. Ara bé, Madern va forjar un estil propi escrivint narracions curtes, com mostren Algun dia anirem a Bombai o La pell de l'home. Adscrit a aquesta tendència hem de situar el recull de contes breus titulat L'escenari, editat dins la Col·lecció Natan. Josep M. Madern en tant que periodista va ser corresponsal a París.

L'homenatge i taula rodona és un acte inscrit dins les activitats literàries del Premi 7 Lletres 2012.