13-06-2008

La CAL i Esplugues TV ens conviden

El passat 12 de juny varem ser convidats al programa d’ Esplugues TV "CAL parlar de llengua" que condueix Jaume Marfany i Segalés, president de la CAL (Coordinadora d’Associacions per la Llengua) espluguenca. Aquesta entitat ve realitzant aquest programa des de fa tres temporades gràcies a la col·laboració amb ETV. Un programa per conèixer millor la llengua catalana i el seu ús a la vida quotidiana.

El 12 de juny ens donaren l’oportunitat de parlar de Manuel de Pedrolo, la seva figura i obra. A la vegada, poguerem donar a conèixer els diferents projectes i les finalitats de la nostra Fundació. Josep Poveda, membre del patronat, va ser l’encarregat de participar en el programa.

Alhora, també foren entrevistades dues membres del grup local de la Colla de Diables "Boiets Esquitxafocs", Imma Gomila i Núria Soldevila. Com és habitual, a més de la temàtica principal que centra el programa, es presenta una entitat implicada en la cultura popular de la localitat.

Des d’aquí, felicitem a la CAL d’Esplugues (Baix Llobregat) per la intensa activitat que desenvolupa des de fa anys en favor de viure plenament en català i de la nostra cultura.

A la fotografia, d'esquerra a dreta: Jaume Marfany (president CAL Esplugues i conductor del programa CAL parlar de llengua); Josep Poveda (Fundació Pedrolo); Teresa Massot (membre CAL Esplugues); Núria Soldevila (Boiets Esquitxafocs); Imma Gomila (Boiets Esquitxafocs) i Francisco (Boiets Esquitxafocs).