01-05-2008

Inaugurem una nova secció dedicada al CONCURS DE FOTOGRAFIA MANUEL DE PEDROLO

És un plaer anunciar l'activació d'una nova secció, coincidint avui amb el 1r de maig.

A la secció "CONCURSOS" trobareu una galeria amb els tres primers premis i una selecció de les millors fotografies finalistes i diverses col·laboracions participants en la 1ª edició del Premi de Fotografia Fundació Manuel de Pedrolo. I en el futur de les que vinguin...

És voluntat nostra anar ampliant el contingut de la secció amb nou material com una relació de retalls de premsa que s'han fet ressó d'aquest novell premi i informacions sobre les activitats paral·leles al Concurs. Com ara, l'acte d'entrega de les obres guardonades. Acte que es materialitzarà el proper 31 de maig en el Museu de Guissona (La Segarra) dins del marc de les activitats culturals del Premi Literari 7 Lletres.

EXPOSICIÓ "Pedrolo, molt més que el Mecanoscrit".

Coincidint amb l'acte d'entrega dels tres premis del 1r Concurs de Fotografia Fundació Manuel de Pedrolo, s'inaugurarà l'exposició "Pedrolo, molt més que el Mecanoscrit". Un recull de les millors fotografies finalistes i altres col·laboracions, a part de les premiades. Amb les fotografies s'acompanyarà una selecció de textos de Manuel de Pedrolo. L'exposició es podrà visitar durant un mes al Museu de Guissona.

També dins de la secció "CONCURSOS"  afegirem, en breu, recull sobre les activitats i informacions del "Premi Literari 7 Lletres i més coses", que enguany ja hem arribat a la seva tercera edició.

Fotografia: Les fotografies premiades i algunes finalistes exposades durant l'anunci del veredicte del jurat qualificador, el passat 19 d'abril, en el Teatre Municipal de Palafrugell.