21-04-2008

Ja tenim guanyadors del 1r Premi de Fotografia Fundació Manuel de Pedrolo

En el marc de les "Jornades culturals Sant Jordi a Palafrugell"  es va reunir  el passat 19 d'abril en el Teatre Municipal  el Jurat qualificador del 1r Premi de Fotografia FUNDACIÓ MANUEL DE PEDROLO. (adjuntem acta, clica aquí).

Els guanyadors han estat:

1r PREMI de 1000 €  i un trofeu, Sr. ORIOL CLAVERA I RIERA, amb l'obra "S'en va un estrany"

2ºn PREMI de  600 € i un trofeu, Sr. SIMÓ ROCA I FERNÁNDEZ, amb lobra El bevedor, "Violació de límits"

3r PREMI de  400 € i un trofeu, Sr. PERE AURICH i PLANAS, amb l'obra Mans al sol, "Unes mans plenes de sol"

La Fundació comunicarà el veredicte als guanyadors i recorda que l'entrega dels premis serà el proper 31 de maig al Museu de Guissona (La Segarra), coincidint amb la inauguració de l'exposició que aplegarà durant un mes a les obres guanyadores i una selecció de les finalistes. L'exposició forma part de les activitats culturals de la 3ª edició del Premi Literari 7 Lletres. La resta de fotografies participants seran  retornades als seus autors entre els mesos de maig i juny. Les finalistes i guanyadores es retornaran a partir de desembre del 2008. Així mateix, en breu, a la nostra web podreu veure una galeria amb les fotografies guanyadores i una selecció de les finalistes.

A tots i totes els participants us donem la nostra més sincera enhorabona i us agraim la vostra col·laboració.

Fotografies: el Jurat compost per Quim Bigas, Jordi Gamero i Xavier Santesmasses deliberant amb les fotografies concursants.