07-04-2008

Manuel de Pedrolo, savi de Catalunya? Vota.

L'Organització Capital de la Cultura Catalana  -PERPINYÀ 2008- està desenvolupant l'elecció dels 7 savis de Catalunya, amb la voluntat de promoure i divulgar les personalitats catalanes que pel seu coneixement i saviesa han influït més en la història de Catalunya.

Fins el 13 d'abril podeu votar un dels vint-i-cinc candidats de l'àmbit de llengua i literatura a persona més sàvia de Catalunya. Els candidats són els següents:

Teniu tres opcions per a emetre el vostre vot:

1) SMS al 5523 Escrivint savis, un espai en blanc i el número del candidat que voleu votar. Per exemple, savis 1; savis 2; savis 3, etc.

2) Telèfon 905889246  Indicant el número del candidat que voleu votar.

3) Correu electrònic a info@ccc.cat  Escrivint el nom del candidat que voleu votar.

No sabem si Manuel de Pedrolo és un d'aquests "7 savis de Catalunya". Sí podem constatar, en qualsevol cas, que la seva lucidesa, creativitat i constància al llarg de tota la seva vida el va portar a defensar  amb caràcter insubornable la nostra llengua, cultura i identitat nacionals. Així com la necessitat d'aconseguir la independència de la nostra nació, els Països Catalans. I d'això la seva obra universal n'és un exemple. Si vosté també està d'acord, ens faria il·lusió poder comptar amb el seu vot i col·laboració.