29-04-2007

Exitós inici de les activitats del 7 Lletres

El passat 29 d’abril l’antiga biblioteca de la Universitat de Cervera es va omplir de gom a gom, superant tota expectativa, en el que fou el primer acte de les activitats culturals paral·leles al "Premi Literari 7 Lletres, el premi literari i més coses", que organitzen –enguany per segon cop consecutiu- el Consell Comarcal de la Segarra, el Centre Municipal de Cultura de Cervera i la Fundació Manuel de Pedrolo.

"Set de tot" va consistir en un espectacle multidisciplinari en que intervingueren l’Aula Municipal de Teatre de Lleida amb una original posada en escena de diàlegs de Manuel de Pedrolo, l’orquestra Andreví i la Coral del Conservatori que deleitaren al públic amb unes magnifiques interpretacions. Durant l’acte es va donar a conèixer l'agenda de les activitats de la segona edició del "Premi Literari 7 Lletres" (www.7lletres.org), que ompliran els mesos de maig i juny, fins el 7 de juliol, els pobles i viles de la Segarra.

A l’acte inaugural de les activitats del 7 Lletres assistiren Adrià Marquilles, president del Consell Comarcal; l’alcalde de Cervera, Salvador Bordes; el director del Centre Municipal de Cultura de Cervera, Josep Mª Llobet i la presidenta de la Fundació Manuel de Pedrolo i filla de l’autor, Adelais de Pedrolo.

Fotografies: Anna Bellido