02-12-2006

La Fundació es presenta davant la Universitat de Lleida

El passat 1 de desembre la Fundació Manuel de Pedrolo va presentar-se oficialment davant el món universitari i associatiu de la ciutat de Lleida. Amb una Sala de Víctor Siurana plena de gom a gom la Fundació va donar-se a conèixer a un públic format majoritàriament pel professorat, alumnes i personal docent i acadèmic de la UdL, així com del món cultural de Ponent.

La signatura, uns mesos abans, d'un Conveni de col·laboració amb la Universitat de Lleida serví com a telò de fons de la presentació de la nostra entitat i dels objectius i finalitats que persegueix. A la presentació intervingueren el rector de la UdL, Sr. Joan Viñas; Adelais de Pedrolo, filla de l'autor de L'Aranyó i presidenta de la Fundació; Josep Poveda, vicepresident de la Fundació i Alba Pijuan, del departament de Traducció i Interpretació de la UAB i estudiosa de l'obra pedroliana.

En acabada la presentació hi hagué una magnífica representació organitzada per l'Assemblea del Correllengua de Bellpuig, titulada Avui es parla de mi, dirigida per Joan Cornudella. Foto: Carles García.