08-02-2007

Convocades les Bases de la 2ª edició del Premi Literari 7 Lletres

El Consell Comarcal de la Segarra, el Centre Municipal de Cultura de Cervera i la Fundació Manuel de Pedrolo convoquen la 2a edició del Premi 7lletres que premiarà un recull de 7 relats de temàtica lliure., El premi consistirà en una dotació econòmica i en l’edició del recull de relats premiat. L’obra premiada serà publicada per Pagès editors, després de la signatura del contracte corresponent amb l’autor, segons la llei vigent. La dotació econòmica del premi serà de 7.000 €, que es computarà a compte dels drets d’autor que s’estipulin en el contracte d’edició. L’obra guanyadora serà presentada en primer lloc a la comarca de la Segarra.El termini de lliurament o enviament d’originals s’acabarà el 21 de maig de 2007 a les 14.00 hores.La resolució i lliurament del premi serà el 7 de juliol de 2007 en el transcurs d’una festa literària, que serà anunciada degudament i amb temps.El jurat estarà format per cinc persones: Miquel de Palol, guanyador de la 1a edició del premi; Anna M. Moix i Pep Coll, escriptors; Ramon Badia, editor, i Albert Turull, professor de la Universitat de Lleida, que actuarà com a secretari amb veu i vot.Per a més informació sobre les Bases de la 2ª edició del Premi Literari 7 Lletres i poder descarregar-te-les ves a la pàgina oficial.