30-07-2013

MANUEL DE PEDROLO, TRENCANT L'OBLIT , en marxa gràcies a vosaltres

La campanya de micromecenatge per a finançar el documental "Manuel de Pedrolo, trencant l'oblit" ha arribat avui al seu termini. Finalment hem aconseguit  d'aplegar els 12.000 euros mínims necessaris per a fer realitat el projecte. Hem aconseguit 12.250 euros gràcies a 243 mecenes.  A tots i a totes  vosaltres moltíssimes gràcies en nom de la Fundació Manuel de Pedrolo. Gràcies per la vostra aportació i participació. Gràcies a  tots aquells que heu ajudat a difondre la iniciativa tots aquests dies de campanya a través dels vostres contactes i coneguts, fent promoció a les xarxes socials, als vostres blocs, fent boca-orella...Gràcies a tots i a totes per haver cregut en el documental que realitzarà Zeba Produccions.     Ara, ens posarem a treballar amb Zeba Produccions el documental. A partir d’aquí, i en funció de les dificultats típiques que sorgeixen en tot rodatge el  termini és que amb un any (coincidint amb l’aniversari de la publicació del Mecanoscrit del segon origen) podrem tenir el documental fet, a punt per estrenar i enviar-lo amb les contraprestacions.                                                                                                                                                                                                              Gràcies per fer-ho possible. Fundació Manuel de Pedrolo