01-12-2006

Benvinguts/des al web de la Fundació Manuel de Pedrolo.

Iniciem oficialment a partir d’avui aquesta web on trobareu tot d’informacions relatives a la nostra Fundació i de l’autor segarrenc més universal de tots els temps: Manuel de Pedrolo.

Ara per ara, però, la pàgina es troba en fase de construcció i algunes seccions no estan operatives. Estem treballant de valent (día i nit, no sabeu prou bé els esforços que hi dediquem!) per enllestir en molt poc temps les seccions  i la informació que hi manca. En  el web trobareu un recull prou exhaustiu de l'obra pedroliana en el seu més ampli sentit (biografia de l’autor, síntesi de la seva obra en tots els gèneres –novel·la, teatre, poesia, poesia visual, assaig, recull d’articles, traduccions,...), secció multimèdia i moltes coses més que esperem siguin del vostre gust i us animi a entrar-hi molts cops. A participar en els fòrums de discussió i en la constant renovació de la pàgina, ja que entre tots farem que esdevingui una eina al vostre servei.

De moment  us podeu subscriure al butlletí (a peu de pàgina) del que us en podreu donar de baixa en qualsevol moment, i rebreu notícies sobre qualsevol activitat ( tant de la Fundació com del nostre entorn literari o cultural ) i de qualsevol altra novetat o actualització de la pàgina.Amb aquest web, la Fundació Manuel de Pedrolo vol apropar-se més al lector i admirador de l’obra pedroliana. Ajudar a estendre-la i aprofundir en el seu estudi. En definitiva, a donar a conèixer i difondre el llegat d’un dels nostres autors coetanis imprescindibles. Val la pena, afegeix-te a l’aventura!