01-06-2013

Ja podeu consultar les activitats literàries de la 8a edició del 7 Lletres

Ja podeu consultar  l'agenda de les activitats de la 8a edició del 7 Lletres que durarà tot el mes de juny a la Segarra. S'inicia el proper 3 de juny amb 7 dies de jocs literaris "Aquí volem crear" a les xarxes socials, com el facebook. I el proper 7 de juny,  amb una emotiva jornada d'homenatge a  Espriu a Guissona: "Salvador Espriu, poesia i música".

Setmanes d'actes literaris que  clouran en l'acte d'entrega del Premi al/la guanyador/a de la present edició 2013, el proper 6 de juliol, en un solemne acte al castell de Concabella. Entre les dues dates, activitats i propostes literàries i culturals que esperem siguin del vostre interès. Pots seguir igualment el calendari de les activitats  a través de l'Agenda del nostre web.

Les activitats literàries vinculades al Premi literari7 Lletres estan organitades pel Centre Municipal de Cultura de Cervera, el Consell Comarcal de La Segarra i la Fundació Manuel de Pedrolo.