11-04-2013

(Tribuna de la Fundació) NO ENS TOQUEU EL CATALÀ. DESOBEDIÈNCIA

Altre cop una nova agressió contra el nostre model d'immersió lingüística i l'escola catalana, aquesta vegada per part d'una interlocutòria del TSJC. Podríem escriure pàgines i pàgines argumentant i defensant els nostres drets lingüístics i contra tota imposició de la metròpoli. No ho farem, hi ha moments en què cal passar a l'acció. Davant la contínua ofensiva espanyolitzadora alcem la veu i cridem un sol mot: DESOBEDIÈNCIA! A tota la comunitat educativa, a tots els alumnes i docents, a tots els pares i mares, a tota la societat catalana: INSUBMISSIÓ A LES LLEIS I IMPOSICIONS DE L'IMPERI. Neguem la seva autoritat a legislar o sentenciar sobre el nostre sistema educatiu i model de país.                                                                                                                                                                                                                    Per una Escola catalana! Volem viure plenament en català!Mantinguem-nos atents a totes les convocatòries de mobilitzacions en defensa de la nostra escola i pel català!