Quaderns pedrolians és una revista publicada per la Fundació Manuel de Pedrolo i dirigida per Ramon Salvo Torres que neix amb la voluntat d’esdevenir un espai de divulgació del pensament i de l’obra de Manuel de Pedrolo a través de l’estudi i la recerca de la seva obra, tant de la seva obra literària com de la seva obra cívica.

Si hi ha res inherent a la producció literària pedroliana, és la voluntat de mostrar la complexitat del seu temps, i, per tant, la recerca constant de formes noves amb què expressar-la. Per això volem que la publicació s’obri als estudis dedicats a la renovació literària.

Si us interessa tenir la revista, la podeu demanar al correu de la Fundació.

Sumaris:

1.Tardor-hivern 09 Sumari
Manuel de Pedrolo
Simplement vull explicar-me. La correspondència inèdita
Manuel de Pedrolo – Joaquim Marco / Ramon Salvo Torres
Memòria
Pedrolo, inspirador / Josep Vallverdú
Estudis
L’admiració de Jordi Arbonès per Manuel de Pedrolo / M. Elena Carné
Pedrolo contista / Anna M. Moreno Bedmar
La ciència-ficció de Pedrolo: procés de contextualització insuficient / A. Munné-Jordà
Polítiques