05-12-2012

(Tribuna de la Fundació)

Prou atacs contra la llengua i l'escola catalanes.  Mobilització!                                                         Davant l'enèssim intent d'agressió amb l'esborrany de la LOMCE, del ministre Wert, contra el model educatiu de l'escola catalana  i a la nostra llengua ens sumem a la crida a la mobilització de tothom en la seva defensa sense pal·liatius. Sent, alhora, plenament conscients que hem d'abocar tots els nostres esforços en marxar quan abans millor d'aquesta Espanya que ens escanya i ofega. En l'actual context nacional amarg i profundament crític, aquest atac no és neutre ni innocent i va dirigit contra tot un poble. El control doctrinal de l’educació, la recentralització del sistema i  la minorització de les llengües no castellanes suposen una severa amenaça, amb especial malvolença contra l’escola catalana i els programes d’immersió lingüística que han representat un dels millors èxits del nostre sistema educatiu en els darrers 30 anys.                                                      Les entitats com Som Escola, Escola en català, les diverses associacions en defensa de la llengua i Òmnium Cultural han cridat el país a mobilitzar-se en defensa de l'escola en català.                                                                       Cal fer-se sentir i mostrar la voluntat de tota una nació a no deixar-se trepitjar. Participeu en les concentracions i activitats anunciades!