30-03-2013

Adaptació de l'obra "D'ara a demà" de Manuel de Pedrolo, a Sant Cugat

El proper 6 d’abril s’estrenarà l’obra de teatre  “D’ara a demà” ( 1977 ) Biblioteca Teatral Millà 1982,  de Manuel de Pedrolo. L’estrena serà a les 21 h al Casal de Mira-sol (c/ Mallorca, 42 de Sant Cugat del Vallès). La producció va a càrrec de la Cia. In-Fusió Teatre. Direcció i dramatúrgia: Teresa Canas. Escenografia: Santi Salido.La representació forma part del programa d'activitats 'Viu la cultura de prop' de la Xarxa de Centres Culturals Polivalents (XCCP).Pedrolo ens planteja en aquesta obra dramatúrgica una càrrega crítica contra la moral de la societat burgesa, concretada en el tema de l’avortament. Ens descriu el principi de contradicció, l'ordre i la mesura. Cadascú segons el seu traç.  Manuel de Pedrolo tracta de la llibertat individual, el dret a la pròpia vida, el sexe sense matrimoni, l’avortament,... Una obra teatral, doncs, contra la moral burgesa i estenent la seva crítica després a tot de derivacions i temes successius. Llibertat esclafada per  la societat i l’estat, que envia la gent a la guerra. El mateix fill que li han fet tenir perquè no avortés, després es enviat a la guerra del Marroc i mor.Entrada reservada: 5 euros i a taquilla: 8 euros. Reserva d'entrades a: entradesxccp@santcugat.cat indicant el nom de l'espectacle.