fundació
En aquesta secció hi trobareu material audiovisual referent a l’escriptor Manuel de Pedrolo. Diversos documentals i reportatges sobre l’obra literària i el context de la creació pedroliana , així com una interessant entrevista a l’autor, l’única concedida a una Televisió, el 1983, en el programa “Vosté Pregunta” de TVE-Catalunya, dirigit per un joveníssim Joaquim Mª Puyal.

A mesura de les nostres possibilitats, anirem introduint més material audiovisual, així com fragments de vídeo d’activitats actuals de la Fundació o que siguin d’un interès cultural general. Si tens a la teva disposició algún vídeo, fotografies, etc en que aparegui Manuel de Pedrolo o relatiu a la seva obra.O bé d’activitats culturals (exposicions, conferències,  presentacions, etc )  posa’t en contacte amb la Fundació (fundacio@fundaciopedrolo.cat) i ja parlariem de com ens en pots fer arribar una còpia. Per descomptat, en destacariem l’autoria. Ajuda’ns a fer més enriquidora la secció i la pàgina en la que dignifiquem la  figura i obra literària d’aquest escriptor català universal.

Manuel de Pedrolo amb el Temps obert

Fundació videoteca dels Països Catalans. Direcció editorial Josep Oller amb guió de Jordi Coca.

403 Forbidden

nginx